Minder trucjes,
meer klanten

Wil je meer omzetten zonder mensen af te zetten? Deze artikelen en podcasts helpen jou daarbij.

Zo doorbreek je de marketing struggle

Wat is verschil tussen Marketing & Menselijke Marketing?⁠ Waar gaat het in de toekomst naar toe?⁠ Wat doet de nieuwe generatie?⁠ Wat werkt wel en wat niet...⁠ ⁠ En hoe kun je als coach, trainer of therapeut de knelpunten rondom marketing doorbreken met Menselijke Marketing?⁠ Ontdek hoe je met Menselijke Marketing meer kunt omzetten zonder mensen af te zetten. ⁠ Dit en nog veel meer kun je nu terug zien en luisteren op Spotify, iTunes & Youtube.
Lees meer

Hoe je van jouw marketing een avontuurlijk reis maakt

Hoe kom je aan klanten waar je blij van wordt, en niet zo belangrijk, zij ook van jou? It’s all about the journey. Wanneer je samen het avontuur aangaat dan creëer je tijd en ruimte om elkaar te leren kennen, een connectie met elkaar op te bouwen, en daarmee ook vertrouwen.  Oké, but where to […]
Lees meer

Hoe je verkoopt zonder te verkopen!

Misschien is het een open deur misschien niet. Maar vraag jezelf eens af: wat is nou echt de reden dat jij iets koopt bij iemand? Als je denkt dat hij of zij het beste product heeft dan moet ik je teleurstellen. Iedereen verkoopt namelijk de zelfde bullsh*t maar dan net verpakt in een ander jasje. […]
Lees meer

Toon je balluh zodat je minder hoeft te kloten met je marketing!

Mensen Zijn Marketing Beu! Mensen willen een oprechte connectie voelen en geen kopie van een kopie. Mensen zijn niet op hun achterhoofd gevallen en hebben snel genoeg door als je er alleen maar bent om je zakken te vullen. En de mensen die er wel in trappen zijn vaak niet de leukste klanten. Toffe klanten […]
Lees meer

Waarom een gratis weggever NIET meer werkt, tenzij je dit doet!

Een vraag die ik regelmatig krijg; werken gratis weggevers nog? Het korte antwoord is; NEE! Als je het op de oude manier doet. Het antwoord is JA als je het op de nieuwe manier doet… Maar voordat ik daar verder met je in duik, kan het helpen om jezelf de volgende vraag te stellen; Waarom […]
Lees meer