LUNCH & LEARN

Terwijl je luncht ontdekken hoe je jouw business
beter laat groeien door menselijke marketing.

  • Bullet-point

    Verbind offline tijdens een gezamenlijke lunch

  • Bullet-point

    Geen sales pitch, wel vingerlikend goede inhoud

  • Bullet-point

    Ga naar huis met een meesterlijk actieplan

LUNCH & LEARN

Terwijl je luncht ontdekken hoe je jouw business beter laat groeien door menselijke marketing.

  • Bullet-point

    Verbind offline tijdens een gezamelijke lunch

  • Bullet-point

    Geen sales pitch wel vingerlikend goede inhoud

  • Bullet-point

    Ga naar huis met een meesterlijk actieplan

Vertrouwd door missievolle ondernemers en bedrijven uit onze branche:

Vertrouwd door missievolle ondernemers en
bedrijven uit onze branche:

Vertrouwd-door-update
Vertrouwd-door-update-responsive

WANNEER

IS LUNCH &

LEARN IETS

VOOR JOU?

WANNEER

IS LUNCH &

LEARN IETS

VOOR JOU?

Natuurlijk als je van lekker lunchen houdt. Dûh!

Maar dat niet alleen! Je moet er ook echt iets aan hebben. Het heet niet voor niks lunch and learn.

Tijdens de lunch & learn krijg je een analyse van jouw huidige aanpak op basis van de 5 menselijke marketing systemen. Je komt precies te weten waar je staat, wat de bottlenecks zijn en wat je moet doen om minstens 3x zo aantrekkelijk te worden.

Menselijk model 6

Natuurlijk als je van lekker lunchen houdt. Dûh!

Maar dat niet alleen! Je moet er ook echt iets aan hebben. Het heet niet voor niks lunch and learn.

Tijdens de lunch & learn krijg je een analyse van jouw huidige aanpak op basis van de 5 menselijke marketing systemen. Je komt precies te weten waar je staat, wat de bottlenecks zijn en wat je moet doen om minstens 3x zo aantrekkelijk te worden.

Menselijk model 6

De reden
waarom je
hier bent

busje_bogen2

Je bent hier niet voor niets

Je hebt veel ideeën maar je weet niet waar je moet beginnen. Je mist een stappenplan om het van de grond te krijgen. Er is geen focus. De volgende vragen blijven maar door je kop malen:

  • Bullet-point

    Hoe creëer ik een (nog betere) constante stroom aan klanten?

  • Bullet-point

    Hoe creëer ik een aanbod waar mijn klanten op zitten te wachten?

  • Bullet-point

    Hoe maak ik mezelf zichtbaar voor het juiste publiek, op de juiste plek, op het juiste moment?

  • Bullet-point

    Hoe creëer ik de ideale klantreis en klantbeleving?

  • Bullet-point

    Hoe zorg ik ervoor dat ik efficiënt en doelgericht te werk ga?

  • Bullet-point

    En... hoe kan ik dit op een menselijke manier in mijn marketing toepassen?

Hier komt het goede nieuws: Na deze ongelofelijk inspirerende lunch keer je naar huis met een meesterlijk actieplan om al jouw toffe ideeën tot leven te brengen. 

De reden
waarom je
hier bent

Je bent hier niet voor niets

Je hebt veel ideeën maar je weet niet waar je moet beginnen. Je mist een stappenplan om het van de grond te krijgen. Er is geen focus. De volgende vragen blijven maar door je kop malen:

  • Bullet-point

    Hoe creëer ik een (nog betere) constante stroom aan klanten?

  • Bullet-point

    Hoe creëer ik een aanbod waar mijn klanten op zitten te wachten?

  • Bullet-point

    Hoe maak ik mezelf zichtbaar voor het juiste publiek, op de juiste plek, op het juiste moment?

  • Bullet-point

    Hoe creëer ik de ideale klantreis en klantbeleving?

  • Bullet-point

    Hoe zorg ik ervoor dat ik efficiënt en doelgericht te werk ga?

  • Bullet-point

    En... hoe kan ik dit op een menselijke manier in mijn marketing toepassen?

Hier komt het goede nieuws: Na deze ongelofelijk inspirerende lunch keer je naar huis met een meesterlijk actieplan om al jouw toffe ideeën tot leven te brengen. 

Lunch & Learn

Speld_rechts

Lekker

Gemakkelijk bereikbare locatie, inspirerend
genieten van een lekkere lunch.

Speld_gecentreerd

Leerzaam

Food for thought waar je nog dagen
op kunt kauwen.

Speld_links

Leuk

Ontmoet en verbind met
andere Spiritual Rebels.

You are who Google
says you are

Dokter Juriaan SR2

Dokter Juriaan

Alex is betrokken en zorgt dat de marketing daadwerkelijk aansluit bij jouw missie. Heel fijn om mee samen te werken, denkt goed mee en komt met creatieve ideeën. Een absolute aanrader!

Tibor Olgers SR1

Tibor Olgers

Alex als mens is zuiver, transparant en enorm betrokken. Met zijn onderneming levert hij simpelweg topresultaten: Menselijke marketing die leidt tot meer klanten, een sterker merk en betere marges. We bevelen hem aan bij al onze klanten.

You are who Google
says you are

Tibor Olgers SR1

Tibor Olgers

Alex als mens is zuiver, transparant en enorm betrokken. Met zijn onderneming levert hij simpelweg topresultaten: Menselijke marketing die leidt tot meer klanten, een sterker merk en betere marges. We bevelen hem aan bij al onze klanten.

Dokter Juriaan SR2

Dokter Juriaan

Alex is betrokken en zorgt dat de marketing daadwerkelijk aansluit bij jouw missie. Heel fijn om mee samen te werken, denkt goed mee en komt met creatieve ideeën. Een absolute aanrader!

Ben jij dit?

  • Speld_gecentreerd
    Je bent iemand die van lekker lunchen houdt
  • Speld_gecentreerd
    Je bent een coach, therapeut, trainer of een andere missiegedreven diensverlener
  • Speld_gecentreerd
    Je bent iemand die het tof vindt om met andere ondernemers te leren over menselijke marketing
  • Speld_gecentreerd
    Je bent iemand die meer wilt omzetten zonder mensen af te zetten
  • Speld_gecentreerd
    Je bent iemand die al een tijdje zit te denken: ik heb een expert nodig die met mij meekijkt
  • Speld_gecentreerd
    Je bent iemand die serieuze groei ambities heeft en nieuwsgierig is of onze aanpak ook jouw aanpak is

Voel je op alle
punten een ja?

Voel je op alle
punten een ja?

Wie is je gids tijdens de lunch?

Alex van der Werf is oprichter van Spiritual Rebel.

Ooit had Alex een flinke haat-liefde verhouding met marketing. Hij zag hoe mensen belazerd werden met slicke marketingpraat en ja, eerlijk is eerlijk: hij deed daar zonder gêne aan mee.

Na een niet nader te benoemen campagne was voor hem de maat vol. Marketing doe je vanuit bezieling en niet door mensen te belazeren!

Vanuit die pijn is zijn passie geboren en zo is Spiritual Rebel ontstaan. Wij geloven dat échte magie ontstaat in de afwezigheid van marketing trucs.

We willen laten zien dat misleidende marketing niet nodig is om winst te maken. En yes dat lukt!

Wil jij weten hoe je met jouw business meer kunt omzetten zonder mensen af te zetten? Tijdens de lunch & learn vertelt Alex je er alles over en gaat hij samen met jou aan de slag.

Wie is je gids
tijdens de lunch?

Alex van der Werf is oprichter
van Spiritual Rebel.

Ooit had Alex een flinke haat-liefde verhouding met marketing. Hij zag hoe mensen belazerd werden met slicke marketingpraat en ja, eerlijk is eerlijk: hij deed daar zonder gêne aan mee.

Na een niet nader te benoemen campagne was voor hem de maat vol. Marketing doe je vanuit bezieling en niet door mensen te belazeren!

Vanuit die pijn is zijn passie geboren en zo is Spiritual Rebel ontstaan. Wij geloven dat échte magie ontstaat in de afwezigheid van marketing trucs.

We willen laten zien dat misleidende marketing niet nodig is om winst te maken. En yes dat lukt!

Wil jij weten hoe je met jouw business meer kunt omzetten zonder mensen af te zetten? Tijdens de lunch & learn vertelt Alex je er alles over en gaat hij samen met jou aan de slag.

Schuif aan,

voor de lunchervaring die je nog nooit eerder hebt meegemaakt.

Datum: 
Vrijdag 4 augustus 10.30 - 13.00

Deelnemers:
Max. 6 deelnemers

Locatie:

Westhof Haarlem

Kosten:
€125,- exclusief btw. Inclusief lunch, drankjes, training en coaching

Vuist

Schuif aan,

voor de lunchervaring die je nog nooit eerder hebt meegemaakt.

Datum: 
Vrijdag 4 augustus 10.30 - 13.00

Deelnemers:
Max. 6 deelnemers

Locatie:

Westhof Haarlem

Kosten:
€125,- exclusief btw. Inclusief lunch, dankjes, training en coaching

Vuist